2011. augusztus 1., hétfő

Skrewdriver – Live And In The Studio DVD

Live In England 1993 & The Recording Of Hail Victory



Mivel az utóbbi két Skrewdriver kritikám után félreérthetetlenül tudtomra adták, hogy veszélyben az életem (Többek között egy gazdátlan csavarhúzót találtam a garázsban, ami arra engedett következtetni, hogy fanatikus Skrewdriver rajongók így adják tudtomra, hogy túl messzire mentem.), gondoltam jobban teszem ha feltúrom szerény gyűjteményem, és előrukkolok valamivel, amivel kompenzálni tudom a dolgot. A választásom a L&ITS-ra esett.
Mint a Skrewdriver videóknál már megszokhattuk színes, jól szerkesztett csomagolás, és igényes indítóképernyő fogad zenei aláfestéssel (Hail The New Dawn). Az első részben egy 1993-as angliai fellépést nézhet meg a nagyérdemű. Ehhez interaktív menü jár (számonként lehet jelenetet választani) a Tomorrow Belongs To Me klasszikussal. A bő egyórás előadás csúcspontja a záró „White Power”, amit az angol himnusszal vezetnek be. Áldom azt a kislányt, aki a koncert után bekapcsolva hagyta a kamerát, és pár percig üldözte még Ian-t vele. A legtöbb videón ISD vagy nyilatkozik, vagy a színpadon áll. Nagyon ritka az olyan felvétel, amin nem a náci rock sztár vagy az angol bőrfejűek vezetője látható, hanem a magánember. Itt el is érkeztünk a második részhez, illetve ahhoz, hogy szerintem mi is ennek a DVD-nek az igazi erőssége. Csak a koncertért is érdemes megvásárolni, de valljuk be őszintén elég sok Skrewdriver koncert videó elérhető a piacon. A „Hail Victory” album stúdiófelvétele közben készített anyag nekem ezért is olyan értékes. Itt is zenélnek, de a nevetgélések, ökörködések olyan életképeket mutatnak a kopaszok körében hősként tisztelt muzsikusról, amilyenekkel máshol nem találkoztam. A maga nemében egyedülálló anyag.

120 perc. (Interaktív) Menü és élvezhető VHS minőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése