2012. május 1., kedd

Berserkr – The Voice Of Our Ancestors

Berserkr – The Voice Of Our Ancestors (1994)
A tulsa-i négyesfogat a borítót (dalszövegekkel, képekkel) elnézve nem az a banda, akik uralmuk alá hajthatnák a környező településeket kitűzve rájuk a birodalmi lobogót (Mondjuk Timothy McVeigh-ből sem néztem volna ki az oklahomai robbantást). Először a ’94-es amerikai ISD emlékkoncerten láttam őket (Ez volt az a koncert, ami után megölték Joe Rowan-t, akiről egyébként megemlékeznek a borítóban. Az albumot azonban nem neki, hanem egy börtönben csücsülő bajtársuknak ajánlották. Ismerve az amerikaiakat, valószínűleg nem bolti lopásért vitték be.), ahol egy elég kemény bulit nyomtak. Itt figyeltem fel rájuk először. A TVOOA egy erőteljes pogány metál album, amit azért remélem a BFG fanatikusainak nem kell bemutatnom. A pogányt nem a mai felfogásban értem, mivel nem találtam keresztényellenes dalt, ami manapság szinte kötelező a pagan csoportoknál, de mint a cím is jól mutatja, az ősi értékek körül mozog a korong. A szokásos témák mint a II.VH, színesbőrűek, fajvédelem szintén helyet kaptak egy-egy szám erejéig. A sorból magasan kiemelkedik a „Deutschland”, ami a címmel ellentétben angolul hangzik el, és szerepelt a már általam is emlegetett „White Power” kazettasorozat második részén. BFG rajongók nagy kedvence lehet. 11 Szám 56:44 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése