2012. augusztus 1., szerda

Anger Within – Lost Path

Anger Within – Lost Path (2007)
A „Fight-Live Act-Give” után a fiúk nem szórakoztak sokat. A második lemez kapcsán teljesen átnyergeltek a New School HC-re, és a debütáló remekmű folytatásaként összehoztak egy olyan anyagot, ami méltán érte el a manapság nem túl népszerű „Out of stock” (elfogyott) állapotot. Őszintén szólva nem is reménykedtem ilyen folytatásban. 12 angol nyelvű dal (+ 1 intró, + 1 outró), HC alapokkal, lágyabb és keményebb énekkel, telepakolva dallamokkal, néhol szintetizátoros aláfestéssel. Ehhez a PC Records jóvoltából jár egy 12 oldalas színes booklet. A dalszövegek is intelligensek, de azért mindenki megkapja a magáét (Mivel nem vagyok Straight Edge, én sem maradtam ki a szórásból.). Mielőtt tovább magasztalnám a kiadványt, inkább befejezem, mivel még azt hiszi valaki, hogy szerelmes vagyok a zenekarba. Ha minden hatecore anyag ilyen lenne, már régen behódoltam volna a stílusnak. 14 Szám 49:53 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése