2012. szeptember 1., szombat

Triebtäter – Hunde Des Krieges

Triebtäter – Hunde Des Krieges (1997) Absolut kult! Mondogatják a németek a Triebtäter ’97-es lemeze kapcsán. Egy barátom féltve őrzött gyűjteményében találtam rá, és ugyan négy számot már ismertem egy magyarországi kazettaválogatásról, illetve a Thunderrock CD-ről, összességében nem nagyon voltam képben a bandával kapcsolatban. A GBF (German British Friendship) Records személye érthető, mivel a csapat a NOIe Werte-s fiúkkal egy tartományban működött egészen a kezdetektől. Ha már így szóba került a NW akkor azoknak, akik még nem hallották a lemezt elmondanám, hogy a két zenekar teljesítménye, stílusa nagyon hasonló. Kellemes, és egyedi énekhang, igényes, dallamos muzsika. Többségében középtempós, és gyors dalok, néhány balladával elválasztva. A szövegekről, mondanivalóról sajnos nem tudok sokat mondani. Egyrészt, a német tudásom a béka hátsója alatt található, másrészt a 8 oldalas füzetben csak képek, meg köszönetlista található. Természetesen a két angol nóta esetében más a helyzet. A „We’ll Overcome” szövegét megtaláljátok a Nordic Thunder első lemezének borítójában, a „Stick Together” meg nem olyan bonyolult nyelvezetű, hogy szótárazni kellene a megértéséhez. A ’11-es Front Records-os újrakiadásról egyébként lehagyták a betiltott „Stick Together”-t, ami egy Joe Rowan / Ian Stuart / Eric Banks „emlékdal” (Ezt egyébként nem egészen értem, mert a későbbi Tribute-ökön szerepel az a nóta. Persze lehet, hogy átírták a szöveget. Nem tudom.). Nekem ez a kedvencem, de emellé sorakozik fel a többi szerzemény is, ami színvonalában nem, legfeljebb stílusában más egy picit. Tényleg sajnáltam, mikor vissza kellett adnom, mert élvezetes lemez, gyűjtői szempontból pedig igazi ritkaság. 11 Szám 35:27 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése