2012. november 1., csütörtök

Legion 88 – Best Of

Legion 88 – Best Of (1998)
Nem olyan régen a Jászai Mari tér környékén sétálgattam. Mivel magam a belváros posványában nőttem fel, megtanultam értékelni a külső kerületek kertvárosi hangulatát. Az ott található már-már falusias hangulat jobban simul a kihalóban lévő fehér ember életmódjához. A kabbala bolt kirakatában lévő rugdalózó (a felirat rajta; „Jólétet akarok!” volt) láttán rögtön a „mit keresek én itt?” érzés kerített hatalmába. Rohantam haza a zsivajtól mentes külvárosba, és közben legyőzve a körülöttem pusztító agymosás napi hatását, újra ráébredtem, hogy nem én vagyok rossz helyen, hanem az említett bolt „rajongói”. Hazaérve a postaládámba beletúrva némi megkönnyebbülést éreztem, amikor megtaláltam az értesítőt az éppen aktuális CD csomag megérkezéséről. A CD-ket pakolgatva először a Bully Boys második lemeze került a kezembe. A cím szerint a fehér kölyök harcolni fog, és a nyakamat teszem rá, hogy nem a jólétért, hanem a 14 szóért. Végül úgy döntöttem, hogy nem ennek, hanem egy régebbi szerzeménynek; a Legion 88 „Best Of ”-jének csinálok egy kis „reklámot”. Először is elmondanám, hogy ez NEM egy „Best Of”. Mindannyiunk kedvence például a „Thule” hiányzik. Aztán a végére feltettek két demónótát, és nyolc koncertfelvételt is. Ezek egyáltalán nem jellemzőek az ilyen típusú kiadványokra. Az első 15 nóta mondjuk belefér ebbe a titulusba, de én itt is más dalokat szerepeltettem volna. A booklet meg sajnos méltatlan a tartalomhoz. No Women, No Cry? Ez nagyon morbid volt srácok. 25 Szám 66:31 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése