2012. december 1., szombat

Die Aristokraken – Nonkonforme Noten

Die Aristokraken – Nonkonforme Noten (2008)
Nem értem az embereket. Az elmúlt két évtizedben az NS zenei színtér mérete hihetetlen mértékben megnőtt. Mára már nincs olyan zenei stílus, amit ne fertőzött volna meg az NS világnézet. Még NS Rap is van, ami szerintem mondjuk a legalja, de hát kinek a pap, kinek a ...ggerzene. Ennek ellenére nagyon sok olyan aktivista van, aki a mai napig a másik oldal zenekarait hallgatja, és azokat nevezi meg, mint kedvenceit. Az Aristokraken személyében egy a Die Toten Hosen-hez hasonló zenekart üdvözölhetünk. A hasonlóság kimerül a zenében, és az énekes hangjában. De míg Németországban a szakadtak vezette DTH kultikusnak számít, és a nihilizmust tűzte zászlajára, addig a DA a mi sorainkat erősíti. Nem az én zenei világom ez. Meghallgatom, mert valójában nem rossz, de nem értem, miért vannak a németek ennyire elájulva tőle (ezt mindkét zenekarra értem). Mégis örülök neki. Örülök, mert ez is egyfajta alternatíva a sok PC (itt természetesen nem a Records-ra gondolok) kiadvánnyal szemben. Nem csak a balosok tudnak jó punk zenét csinálni. 16 oldalas, színvonalas booklet. 14 Szám 39:16 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése