2013. június 1., szombat

Brutal Attack – Valliant Heart / Rising Above All

Brutal Attack – Valliant Heart / Rising Above All (1996) Életem egyik első külföldi CD-je volt ez a lemez. Amikor megvettem a név alapján brutálisabb zenére számítottam. A 14 „új” nóta közül legjobban a „The Last Day Of Summer” és talán a „Keep The Faith” maradt meg bennem. Kicsit furcsa, de a lemezt záró 5db ’87-es demó nóta sokkal jobban bejött. Bár talán mégsem, hiszen ezek között található a „RAC”, a „Rockin’ For R’N’N”, „As The Drum Beats”. Utólag elég szigorúnak tűnhet, de én ez alapján a lemez alapján nyergeltem át menthetetlenül a német vonalra. Nem azért, mert annyira rossz lenne, sőt kifejezetten barátságos lemez (8 oldalas booklet), de nem mindenkinek jön be a szigetország RAC zenéje. Akinek viszont igen, annak tanácsos megismerkednie a „Valliant Heart”-tal is. 19 Szám 68:49 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése