2013. december 1., vasárnap

The Bully Boys & Fortress DVD

Live In Australia ’04 ISD Memorial Gig A CHS és a SCHS kopaszai léptek színpadra ’04 szeptemberében az ausztrál Ian Stuart Donaldson emlékkoncerten. Mielőtt belemerülnék a filmbe, meg kell említenem a szépen sikerült borítót. Ezt most megtettem, úgyhogy mennék tovább. Csak második nekifutásra tudtam leírni a véleményem. Elkezdtem, de annyira lekötött a felvétel, hogy egyszer csak arra eszméltem, hogy vége. A Rage Records és a Tool It Up Productions is profi munkát végzett. Több kameraállás, remek hangzás, nagyon jó képminőség (megkockáztatom DVD szintű). Nem nagyon lehet belekötni. Aztán itt vannak a zenekarok. Mindkettő leadja a legnagyobb slágereit, de bevallom az általam kevésbé kedvelt nótákat sem tekertem át. Nagyon, nagyon, nagyon jól sikerült kiadvánnyal állunk szemben. A Bully 70 percig, a Fortress pedig 50 percen keresztül hirdeti az igét. Bónuszként még megtalálhatjuk a „Skinhead Superstar” videó klipjét is a korongon. Nem sok ilyen profi DVD kering a piacon. Kihagyhatatlan. 120 perc. Profi menü, kiváló hang-, és képminőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése