2014. április 20., vasárnap

Stronger Than Hate

Stronger Than Hate (2010) Válogatásokról írni általában nem olyan nehéz. Az ember végigzongorázza a szereplőket, megnevezi a kedvenceit, és kész is vagyunk. Jelen esetben azonban ez túl hosszú, és unalmas lenne. Egyrészt ugyebár egy hatecore/grindcore lemezről van szó többségében kevésbé ismert nevekkel. Aztán itt van az a tény, hogy ezek hasonlóan jók, mint híresebb társaik. Így, bár kérem őket, hogy bocsássák meg nekem, de nagy különbséget nem tudtam felfedezni. Már, ha a hangzást nem tekintjük annak. De annak kell. Mivel van olyan együttes, aminél a produkciót ez teljesen lehúzta. A magyarok miatt szereztem be a lemezt, de ettől független volt az, amiért elsőként rájuk kaptam fel a fejem. A bookletben a dalok címei angolul szerepelnek, de mégis magyarul énekelnek (a Hategrinder-nél erre nem vennék mérget, mert sokszor azt is nehéz volt kivennem, hogy éppen szól-e az ének). Félreértés ne essék, szerintem is az angol a legjobb egy nemzetközi megmérettetésre, de az oroszoktól például kicsit több „Szlává Rássijá”-t is elviseltem volna. A szokásos listával még tartozom, úgy hogy most lerovóm. You Must Murder 3X, Lider-1 2X, Anticipate 3X, Bofors 2X, Killing With A Smile 2X, Natural Born Haters 2X, Murder In Society 2X, Hategrinder 2X, Levédia 2X, Bombastica 2X, Fight Tonight 1X, Straightlaced Nightmare 1X, Operation Racewar 1X, Rusty Nailbomb 1X. A 16 oldalas bookletben minden csapatnak szenteltek egy oldalt, de a lógók mellett egy kis leírásnak is örültem volna. Rendkívül tartalmas, és szépen kivitelezett válogatás. 26 Szám 70:44 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése