2014. augusztus 1., péntek

Mistreat – Video Tour DVD

Mistreat – Video Tour Imádtam a Mistreat-et. A lemezeiket legalább olyan rongyosra hallgattam, mint a Landser albumokat. Annyira beleitta magát a dalok dallama a fülünkbe, hogy anno egy buli után hazafelé még a „Hang The Scum”-ot is kórusban adtuk elő a Blaha Lujza téri aluljáróban összeverődött színes társaságnak. A siker akkora volt, hogy a közönség rögtön futásnak eredt, gondolom azért, hogy az Interneten még aznap megrendelhesse a szóban forgó dalt is tartalmazó teljes albumot. Sajnos a srácok már nem írnak új dalokat, és néhány koncertet leszámítva teljesen inaktívak, ezért elkezdtem utánajárni, mivel szaporíthatnám a kis gyűjteményemet. DVD-ből azért szintén maradt fenn néhány, így ismét régi ismerősömhöz, az NS88-hez fordultam egy kis nosztalgiázás céljából. A „Video Tour” külalakja nem a legjobb. Menü nincs, a körítés elhanyagolható. Ezt ellensúlyozza a tartalom. Remek felvételeket kaptam a kedvenceimről. Stúdiózás, interjúk, koncertfelvételek, stb. A kiadó nem hazudott, amikor azt írta, valószínűleg a legjobb film a bandáról. Egyetlen egy probléma van vele. Az összes felvétel szerepelt már a Kriegsberichter sorozaton. Ennek következtében a „nagyon ajánlom” átváltozott „senkinek nem ajánlom”-má. Még a zenekar fanatikusainak sem. Ha nagyon szeretnétek birtokba venni az anyagot, és más csapatok nem is érdekelnek, akkor is a KB-t vegyétek meg. Ott szebb külsőt, és profi menüt is kaptok hozzá. Ebben a formában ez a film egy nagyon nagy csalódás. 55 perc. Menü nincs, változó VHS minőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése