2014. december 1., hétfő

Sturmwehr – Die Ersten 11 Jahre

Unsere Musik 1994-2005 (2012) A régi motorosnak számító germán RAC csapat 21 dalt (a DVD verzión bónuszként megtaláljuk még a B.A.F.-t) választott ki, játszott, és énekelt fel újra erre a dupla CD-re. Valljuk be volt miből, mert olyan termékenyek, mint senki más a színtéren. Úgy döntöttek, hogy ezúttal csak németül regélnek nekünk. A tetemes játékidő dacára szerintem sokaknak hiányérzete lehet. Nekem is, mivel egy Sturmwehr esetében egy dupla-dupla CD sem lett volna túlzás. De ezt én inkább az örök elégedetlenkedő természetem számlájára írom, és örülök annak, amit kaptam. A külsőtől nem féltem. Az OPOS már sokszor bebizonyította, hogy minden helyzetben képes odatenni magát. 20 oldalas, minden igényt kielégítő szövegkönyvet kapunk, ami méltó a válogatáshoz. Nagyon remélem, hogy a következő években a csapat hasonlóan aktív lesz, de azt még jobban, hogy a következő 11 éves anyaghoz már a Führer fog gratulálni. Szép anyag. 11 Szám 54:43 perc 10 Szám 47:55 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése