2015. január 1., csütörtök

Landsturm – Das Leben Ist Ein Würfelspiel

Landsturm – Das Leben Ist Ein Würfelspiel (2000) A Loyalty Records jóvoltából fedeztem fel ezt a számomra eléggé ismeretlen német csapatot. A kiadó a zenekar stílusát a hazai Ballagó Időéhez hasonlította. Pár dal meghallgatása után azt kell mondjam, nem tévedtek. A hangzás, a dalok, a női vokál használata legjobban a győri brigádra hajaz. Én annakidején ronggyá hallgattam a ’91-es demót, aztán ugyanezt tettem a CD-vel is. Számomra megunhatatlan az anyaguk, és ezért próbálkoztam meg a német változattal is. Bár ez így egy kicsit túlzás. A hasonlóságok ellenére ugyanis a germánok második lemeze sem egy sima kópia. Kellemes, hallgatható dalok együttese a DLIEW (8 oldalas szövegkönyv), többségében középtempós szerzeményekkel. Nem mondom, hogy szerelem volt ez első látásra, vagy, hogy szívemben kialudt volna az infláció vulkánja, de azért nem egy kellemes órát szereztek nekem a német komák. 11 Szám 41:35 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése