2015. június 1., hétfő

Squadron – Age Of Conspiracy

Squadron – Age Of Conspiracy (1999) A Squadron leköszönő albuma rendkívül jól sikerült. Olyannyira, hogy az első tételt a kiadványból egykor rögtön lefoglalta a svájci rendőrség (gondolom saját használatra). Én nem vagyok ugyan ekkora rajongó, de azért a ’95-ös pesti koncert óta azért nem engedtem ki őket a látóteremből. Náluk aztán volt zenei megújulás, meg stílusváltás. Ha ezt, meg mondjuk az Our Time Will Come-t egymás mellé tennénk, a néven kívül nem sok hasonlóságot találnánk. Brutális muzsika esetenként károgós, torzított énekkel, néhol dallamokkal, néhol egészen kegyetlen zúzdákkal. Nem egyszerű muzsikát kotyvasztottak össze az angol srácok. A legtöbben a zenekar csúcslemezének tartják. Én egyszerűen csak szeretem. Voltak jobb anyagaik, és rosszabbak is. 12 oldalas, meglehetősen ronda, és fantáziátlan booklet. 9 Szám 46:46 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése