2015. október 1., csütörtök

Nordic Wrath & Sniper – Waffenbrüder 2

Nordic Wrath & Sniper – Waffenbrüder 2 (2013) Nem kellett nagy jóstehetség ahhoz, hogy már a meghallgatás előtt elkönyveljem, a Waffenbrüder második része (12 oldalas szövegkönyv) nem fogja lepipálni az elsőt. Nekem a Mistreat és a Kraftschlag örök kedvenceim, ezzel szemben a Sniper-t „csak” szeretem, a Nordic Wrath-ról meg őszintén szólva nem tudok szinte semmit. A Sniper-től egyébként már megszoktam az angol szövegeket, viszont azon meglepődtem, hogy a németek is végig ezen a nyelven tolják. Utóbbiaknak egyébként sikerült meglepniük, mivel szerintem jobb anyagot sikerült feljátszaniuk, mint a finn tesóknak. Kedvencem tőlük a Brian Adams feldolgozás (Spirit Of My Life, eredetileg Summer Of ’69), illetve a közös nóta, ahol a Sniper-es srácokkal együtt dalolnak. Ebben a számban nagyon tetszett, hogy a németek németül énekelnek, a finnek finnül, a refrén pedig angolul csendül fel. A Sniper továbbra is hozza a tőlük megszokott színvonalat, de bevallom a muzsikájuk nekem már annyira egysíkú, hogy nem igazán tudok velük mit kezdeni. Összességében kellemes csalódás ez a split, mert jóval többet kaptam, mint amennyit vártam tőle, de ha valaki ezután kérdezne a Waffenbrüder split-ről, nekem továbbra is a Mistreat/Kraftschlag közös lemez lenne rá a válasz. 11 Szám 47:58 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése