2016. május 1., vasárnap

Phönix – Pflichterfüllung

Phönix – Pflichterfüllung (2014) A Phönix tulajdonképpen nem más, mint egy olyan project, amiben 5 zenekar frontembere állt össze, hogy összehozzon valami hallgathatót. Ha leírom, hogy a Sturmwehr, Act of Violence, Faust, P.W.A., és az Überzeugungstäter énekesei mind-mind szerepelnek a lemezen, akkor azt hiszem, ennél jobb reklám nem is kell. Márpedig rosszul hiszem. Én is teljesen véletlenül futottam bele, és eléggé vergődtem, mire „bedobtam a kosárba”, annyira nem találtam róla infókat. Pedig egy igazi slágerdömpingbe botlottam, amit vétek lett volna kihagyni. A kiadvány Akhilleusz sarka egyértelműen a borító. A 12 oldalas szövegkönyv elegáns, de sajnos nagyon egyszerű is. Amivel még mindig nem lenne különösebb probléma, de ha hozzáveszem, hogy még a legalapvetőbb információkat sem tartalmazza, akkor jogosan mondom, hogy nem méltó az egyébként igazán kiemelkedő zenei anyaghoz. 10 Szám 42:56 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése