2016. június 1., szerda

Luni Live! – Barhocker Tour 2014

Luni Live! – Barhocker Tour 2014 (2015) Őszintén szólva csak azért rendeltem meg ezt a korongot, hogy teljes legyen a gyűjteményem, mert ahogy a nagy öregek is beruháznak mindenre, amire ráütik a Skrewdriver szót, úgy én is beszerzek mindent, ami a Landser egykori fenegyerekéhez köthető. Aztán kicsit megváltozott a véleményem. Nagyon szép digipack-os cucc, amiben ugyan szövegkönyv nincs, viszont tartalmaz egy poháralátétet, ami elég jópofa ötlet, és illik is Luni-hoz. A korongon egy ballada koncertet élvezhetünk több mint egy órán keresztül. Ez engem elsőre abszolút nem hozott lázba, és nem is hiszem hogy olyan gyakran pörgetném ezt a lemezt, de az eredmény sokkal jobb, mint amire számítottam, és a hangulatot hallva már nagyon bánom, hogy lemaradtam a honi koncertről, ami ha jól tudom ’15-ben került megrendezésre a Combat 18 Hungary szervezésében. 33 Szám 71:55 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése