2017. április 1., szombat

Bound For Glory – Live 2012

Live in Hungary May 26th, 2012 Bár a BfG az évek során több élő felvétellel is jelentkezett, én azokat széles ívben elkerültem. Aztán megpillantottam ezt a CD-t, és mivel hazai eseményen készült, nem volt más választásom, beruháztam rá. Nem hivatalos kiadvány 500 darabra limitálva. A booklet szépen kidolgozott. Szövegeket, infókat nem, viszont tartalmaz két rövidebb interjút is a nem kevesebb, mint 8 oldal. A tartalom már első ránézésre figyelemre méltó. 19 dal, majdnem 80(!) perc műsoridő. Nem semmi. Nagyon jó minőség, teletűzdelve a koncertfelvételeket egyedivé tevő átvezetőszövegekkel, hibákkal, stb. Őszintén szólva nem erre számítottam. Ilyen pozitív csalódás régen nem ért. Talán mégis le kéne vadásznom a többi élő felvételüket is. Ha a többi csak fele ilyen jó, akkor azokat is muszáj lesz beszereznem. 19 Szám 78:29 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése