2017. augusztus 1., kedd

Brainwash & Bound For Glory – Day Of Victory

Brainwash & Bound For Glory – Day Of Victory (2016) A világ két legaktívabb kiadója a PC, és az OPOS Records egyesítette erejét, és legnépszerűbb üdvöskéiket egy split lemez kapcsán. Nagy várakozás előzte meg a kiadvány megjelenését, és én sem kicsit voltam kíváncsi, mi fog kisülni a Brainwash és a Bound For Glory találkozásából. A borítóért a nyakamat teszem rá, ez alkalommal az OPOS a felelős, akik mindig lenyűgöznek a képi világukkal, és ez most sincs másképp, leszámítva azt, hogy a fedőkép nagyon nem illik ide. Ez nagyon jól mutatna egy nsbm anyagon, de nem itt. A 12 oldalas szövegkönyv többi része egyébként szintén nem rossz, bár egy kicsivel több infó azért jöhetett volna. A korong a Brainwash bevezetőjével indul, aztán még 6 nótán keresztül szórakoztatnak minket. Ugyanazt művelik, mint a „Time To Act”-on, de ezek a számok kevésbé jöttek be, mint az azon szereplők. A produkció lezárásaként felcsendülő ballada sem olyan átütő erejű, mint volt a „Mayhemic Silence”. A BfG 5 új szerzeménnyel készült. Ezek legjobban az utolsó (Death And Defiance) album alkotásaira hasonlítanak. Az amerikai fronton sem ér minket komoly csalódás. A lemez utolsó szerzeménye, a már szinte kötelező közös nótában is mindenki odatette magát, de ez sem fogott meg annyira, mint azt vártam volna. Ha összegeznem kéne a benyomásaimat, akkor azt kell mondjam, egyáltalán nem vagyok csalódott. A Brainwash és a Bound For Glory is stílusuk zászlóshajói. Az ő együttműködésüktől pedig, nem is tudom, de talán csodát vártam. Ez pedig hiba volt. Csodát nem kaptam, csak azt, amire normális felfogással számítani lehetett. Egy nagyon ütős osztott lemezt, amin korunk legnépszerűbb csapatai közül kettő is szerepel. 13 Szám 53:03 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése