2017. október 1., vasárnap

Faust – Geboren In Ketten

Faust – Geboren In Ketten (2010/2011) A német Faust zenekar muzsikáját általában a hírhedt Böhse Onkelz zenéjéhez szokták hasonlítani. Én az utóbbi csapatot nem nagyon ismerem, mivel amikor én elkezdtem a külföldi lemezeket beszerezni, a formáció már befeküdt a németellenes kolónia ágyába, vagy jobban mondva letérdelt neki. Amit tőlük hallottam a különböző híradásokból, videókból, az meg nem igazán fogott meg. Most meg már ugye nem is akarom őket megismerni. Amit tudok róluk, az éppen elég. Ezzel szemben a Faust 3. lemeze mondhatni elnyerte a tetszésemet. Én egyébként nem érzek nagy különbséget köztük, és a hasonló német zenekarok között, valami azonban mégis lehet, mert az eredeti 2010-es megjelenést követő évben egy bónusz nótával (Der Schwarze Regen) megspékelve újra kiadták a lemezt. Aki gondolja, tegyen vele egy próbát. 12 oldalas szövegkönyv 11 Szám 56:24 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése