2017. november 1., szerda

Devastation Now – Staub & Asche

Devastation Now – Staub & Asche (2012) A Mass Destruction és Global Infected tagokból álló Devastation Now második lemezén is deathmetált játszik. Vagy deathcore-t. Olvastam már a besorolásukban ezt is, azt is. A lényeg, hogy a muzsika elég kemény, a vokalista meg hörög jobbra-balra, ahogy az illik ezeknél a stílusoknál. Nekem baromira monoton, már a második szám közben a 8 oldalas szövegkönyvet böngésztem, annyira untam az egészet. Az még számomra is érződik, hogy a fiúk értik a dolgukat, de ahhoz, hogy élvezni tudja valaki, ahhoz szeretni is kéne ezt a stílust, nálam meg sajnos itt meg is bukott a dolog. Nem is írnék konkrét véleményt, tegyék meg ezt helyettem inkább azok, akik otthonosabban mozognak a műfajban. Hajrá! 10 Szám 39:44 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése