2018. április 1., vasárnap

Strafmass – Der Tag Er kommt

Strafmass – Der Tag Er kommt (2014) Amit már többször leírtam a brit C18-as zenekarokról, az többé kevésbé igaz a német vonalra is. Persze a szövegek itt messze nem annyira őszinték, de ugyanolyan egyszerűek, csakúgy, mint a muzsika. A Strafmass egy project, már nem is tudom, talán Extressiv/OIdoxie, és ez már talán a negyedik lemezük ha jól emlékszem. Néha elhallgatom én is, de ez a több mint egy tucat nóta így egyszerre sok volt, ráadásul egy BfG lemez után tettem be, ami olyan volt, mintha valaki az Operából hazafele fekete pákót hallgatna a kocsiban. A politikailag inkorrekt muzsika színvonalának emelkedésével, az én igényeim is egyenes arányban nőttek, így a Strafmass nem az a zenekar, amit nekem találtak ki. Talán a 90-es években a rajongójuk lettem volna. 13 Szám 44:54 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése