2018. szeptember 1., szombat

Fortress - Brothers Of The Storm

Fortress - Brothers Of The Storm (2018) Az év egyik legnagyobb visszatérése az ausztrál RAC óriások nevéhez fűződik. Sokan már epedve várták az új lemezt, én speciel ebből is kimaradtam. Csak pár hete értesültem a hírről, miszerint célegyenesben az új album, és mire egyáltalán megemészthettem volna, már a birtokomba is került egy példány. A 12 oldalas bookletet elég unalmasnak találom. A dalszövegek mögött gyakorlatilag mindenhol ugyanaz a háttér fogad. Ez nem is lenne baj, de ezt a körítést az a "MudHater" jegyzi, aki egyébként fantasztikus külalakokat adott az általam eddig látott kiadványoknak. Így a legpozitívabb tulajdonság számomra a "fejszés" Fortress felirat megőrzése, aminek hiányától tényleg a kardomba dőltem volna. A 10 új nóta (plusz a "Life's A Struggle" újragyúrása) általában aktuális problémákkal foglalkozik (amik sajnos már évtizedek óta aktuálisak) de vannak persze nordikus témák, ISD emlékdal, illetve Hammerskin szerzemény is. A muzsika "Fortress-esen igényes", és bár kicsit keveslem a gyorsabb tempót, a legnagyobb bajom inkább a vokállal van. Ebből van női is, ami tudtommal újdonság a zenekarnál, de ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, az elmúlt 19 év eléggé nyomot hagyott Scott hangján. Nem érzem olyan erősnek, és "lábról leverőnek" mint régen. Összességében azonban a comeback egy örömteli esemény egy nagyon profi rocklemezzel, amit azért oda lehet tenni a "The Fires Of Our Rage" mellé, és mindezt tehetjük nyugodt szívvel. 11 Szám 45:36 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése