2018. október 23., kedd

Mistreat - Heartless Bastards

Mistreat - Heartless Bastards (2018) Egy valami most már biztos. 2018 a nagy visszatérések éve. A Fortress után a finnek is hallattak magukról. Kicsit félve indítottam el a lejátszomban az új korongot. Féltem, hogy az idő vasfoga őket sem kímélte. A 13 szám után (a PC Records-os kiadás 10, míg a Midgaard-os 13 dalt tartalmaz, a borítók mindkét verziónál nagyon igényesre sikerültek) elégedetten dőltem hátra, és indítottam újra a lemezt. Azt hiszem, egy Vendetta interjúban olvastam, hogy amikor megkérdezték őket, hogy mire a legbüszkébbek, frappánsan csak annyit válaszoltak, hogy arra, hogy nem változtak semmit. Ez a válasz nagyon megtetszett, és most végre elsüthettem én is, mivel a "szívtelen bitangok" szintén büszkék lehetnek erre. Mintha megállt volna az idő. Mintha nem is telt volna el, csak pár hónap a NFNF óta. Kár, hogy ennyit kellett várni rá, de rossz pénz nem vész el, a Mistreat pedig úgy néz ki nem adja fel. Remélem, ha a távoli jövőben megírom a srácok 6. stúdióalbumának kritikáját, megint leírhatom, hogy a srácok hozzám hasonlóan nem változtak semmit. Legyen így! 88! 13 Szám 40:21 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése