2019. február 1., péntek

Sturmwehr & Rheinwacht - Vergangene Zeiten

Sturmwehr & Rheinwacht - Vergangene Zeiten (2000) Ezredfordulós osztottlemez két német veterántól. A 7+5 számot tartalmazó split-et a máig működő, és jelenleg kb. 200. kiadványánál járó Sturmwehr kezdi. Az ő 7 nótájuk elég monoton, aféle klasszikus rechtsrock mindenféle bonyolítás nélkül. A műsoruk alatt végig azon elmélkedtem, mennyit fejlődtek az eltelt majdnem két évtized alatt. Elárulom, mire jutottam; rengeteget. A másik szereplő ma már inaktív, de akkoriban azért ők is népszerűek voltak. Az ő első szerzeményükre rögtön felkaptam a fejem, aztán gyorsan el is szállt az érdeklődésem, mivel a maradék 4 track "csak" koncertfelvétel. Szívesen hallgattam volna tőlük jobb minőségben stúdiófelvételeket. A kiadvány magyarán finoman szólva nem tökéletes (az egylapos borítóról még nem is beszéltem) ennek ellenére nosztalgiázni jó volt, mert ha csak egy bő félórára, de visszavitt a 90-es évekbe. 12 Szám 31:39 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése