2012. március 1., csütörtök

Brutal Attack – Live In Budapest DVD

Sons Of Europe – 2010 – Budapest, Hungary



Nemzetközi kiadvány a Hammerfall Production-tól. Angol zenekar fellépése egy magyarországi koncertről a franciák gondozásában. A kiadó a digipack-os megoldás mellett döntött, ami egyesek szerint jó, mások nem szeretik. Engem ez nem igazán mozgat. Igényes, bár booklet nincs, csak pár fotó meg egy leírás (ami szerint bebörtönzött bajtársaknak megy az egész bevétel) a köszönetlistával.
A jelenleg is működő legrégibb RAC csapat a Brutal Attack ebben az évben ünnepelte 30 éves jubileumát. Ez mindenképpen tiszteletet érdemel, de a koncert szempontjából semmi jelentősége nincs. Visszatérő vendégek már nálunk, ami ma már szintén nem olyan nagy dolog (Ma már teljesen megszokott, hogy nagyobbnál-nagyobb „sztárok” teszik nálunk tiszteletüket. Bezzeg az én időmben... A mai fiatalok nem is tudják, anno a kilencvenes években milyen nagy szó volt egy ilyen volumenű zenekar vendégszereplése.). Nem szoktam koncertekre járni (Kb. 15 éve voltam utoljára, és valószínűleg csak a legközelebbi Skrewdriver-re fogok elmenni. ), ezért ügyelek mindig külön a hazai felvételekre. Tehát az elfogultság borítékolható.
Interaktív menüs film háttérzenével (This Land) nagyon jó minőségben (Megkockáztatom DVD minőség, de mivel a botfülem mellett a vakondéhoz hasonló látószerveim vannak, nem tenném rá a nyakam.). 16 saját slágert adnak elő (Healing Hands 2x) és egy Skrewdriver dalt. Nem vagyok egy nagy BA rajongó, így annak ellenére, hogy egy „best of”-szerű bulit nyomnak, azt terveztem, hogy csak a kedvenceimet hallgatom meg. Végül mégis végignéztem, és azt a megállapítást tettem, hogy öregember nem vénember. A régi koncertjeiket nem szerettem, mert sokszor nagyon derogált Ken illuminált állapota. Jó hangulatban akkor sem volt hiány, de itt ez most valahogy más. Látszik, hogy élvezik, amit csinálnak, és jól érzik magukat. A látogatók szintén. Akik között aztán megtalálható mindenféle náci(ó).
Szép eredmény a szervezőktől, hogy pár év alatt a világ egyik legnagyobb fesztiváljává tették a SOE-t. Mindenhol dicsérik őket a fellépő bandák, és még azt is el tudom képzelni, hogy nemsokára versengeni fognak a meghívásokért. Ugyanakkor egy kicsit szomorú is vagyok. Ha az NS „mozgalom” többi része is annyira profin működne, mint ez, akkor maximum abból lenne vita, melyik szervezettől vegyem át Európa vezetését.

70 perc. Interaktív menü. Kitűnő minőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése