2013. szeptember 1., vasárnap

Blue Max – Skinhead Street Rock

Blue Max – Skinhead Street Rock (2003) A lemez címe levette a terhet a vállamról, hogy nekem kelljen besorolni a zenéjüket. Mivel ezt megtették ők maguk, én nyugodtan koncentrálhatok arra, hogy megpróbálom pár mondatba belesűríteni, miért is szeretem ezt a lemezt/zenekart. Nem ez volt az első lemez, amit hallottam tőlük, mégis ez az első lemezük. Következésképpen kicsit el kell vonatkoztatnunk az ezt követőktől, mivel a srácok a stílusukon később sem változtattak, viszont az evolúció kitartóan kisérte őket. A 8 oldalas booklet nem az egyetlen, ami a RAC fénykorát idézi. Végig gyors nóták (Balladákat ne nagyon keressünk!) társadalomkritikus szövegekkel, többségében német nyelven. Ez számomra önmagában nem lenne elég, hogy ennyit foglalkozzak velük, de az énekes hangja annyira egyedi (talán a későbbi lemezeken jobban érezhető, mint ezen), hogy idővel azt vettem észre, hogy az összes lemezük a polcomon sorakozik. Ígéretes debütálás, de ez még csak a kezdet. 11 Szám 36:52 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése