2013. szeptember 1., vasárnap

Stormtroop 16 – Steel Capped Justice

Stormtroop 16 – Steel Capped Justice (2008) Valahol azt olvastam, hogy a sacramentói srácok zenéjét legjobban a Brutal Attack, Skrewdriver, Midtown Bootboys keverékeként lehet jellemezni. A három ihlető közül igazából csak az egyiket szeretem, vagyis inkább azt is csak tisztelem. Sokszor éreztem néhány nagy névnek számító zenekarnál, hogy ha kétszázszor hallgatom meg a mindenki által ajánlgatott lemezüket, abból semmi jó nem sül ki. Legfeljebb a számat harapdálom véresre kínomban, vagy elveszett lélekként koválygok a lakásban várva, hogy megszűnjön a fülemben a zúgás. Na, a S16 debütáló anyagánál nem ezt éreztem. A SCJ a bemutatkozó „The New Voice Of OI!” Micetrapos újrakiadása (20 oldalas szövegkönyv) két bónusz dallal bővülve. Igazából van egy keményhangú énekesünk, aki a gitárt is jól kezeli, aztán még három hasonlóan marcona, rommá tetovált kopaszunk, akik megosztoznak a maradék hangszereken. Az általuk alkotott dalok szövegei eléggé egyszerűek, a dallamok sincsenek túlbonyolítva. Ezeket az alapokat viszont olyan mesterien művelik, hogy az elég a sikerhez. Nem vagyok meglepődve. Csak azt kapják, ami jár nekik. 16 Szám 53:46 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése