2014. július 1., kedd

Gigi In Musica

25 Jahre / Fette Beute (2011) Saccara, Stahlgewitter, Die Braunen Stadtmusikanten. Azt hiszem ezek voltak eddig Gigi legfontosabb állomásai a zenei színtéren. Én legjobban a DBS munkáit szeretem. Ezek közül a harmadik albumon található „Dönner Killer” című nóta miatt áll a bál a megszállt Németországban (infó: ns-revolution-hc.blogspot.hu). Faji uszítás címén próbálják elkaszálni az énekest, és börtönbe juttatni (A nótát egyébként letiltották a jewtube-ról is, ami azért „meglepő”, mert attól, hogy Németországban betiltották, más országokban még legálisan lehet terjeszteni.). Ha valaki esetleg nem tudná, mi az a börtön, annak elmondanám, hogy a börtön az az intézmény, ahová az „üldözöttek” járnak pihenni közpénzen két bűncselekmény elkövetése közt. A negyedszázados évfordulót a hisztériázás közepette Gigi mégis megünnepelte egy 19 számos CD-vel. Nehéz lenne kedvencet választanom, mert már első hallásra több olyat találtam, amit a közeljövőben rendszeresen fogok hallgatni. Mindegyik dal német nyelven szólal meg. Aki tud németül, és elszeretne merülni a szövegekben, fellapozhatja a 20 oldalas füzetet. Mivel szerény személyem nem, én csak a színes képeket élvezhetem. Ezeken a festményeken különböző korok muzsikusait láthatjuk, akik nem hinném, hogy annyira élveznék a Gigi-féle zenét, mint én, de valószínűleg ha hallanák sem csapnának olyan patáliát miatta, mint a jelenlegi „német” vezetés. Remélem nem lesz több éves alkotói szabadság, és nem csak azért, mert nyugodt szívvel adok öt csillagot a kiadványnak. 19 Szám 60:43 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése