2014. július 1., kedd

RAC ’N’ Roll Teufel – Ehrbare Menschen In Ehrloser Zeit

RAC ’N’ Roll Teufel – Ehrbare Menschen In Ehrloser Zeit (2012) Ha nem tetszett volna a bemutatkozó anyaguk, valószínűleg akkor is beruháztam volna erre a lemezre. Mivel az emberek általában ugye kíváncsiak. Főleg akkor, ha róluk van szó. Az album címe pedig egyértelműen rám (is) utal, tehát nem engedhettem meg magamnak azt a luxust, hogy ne hallgassam meg, hogy a germánok egyik németországi csapata miként méltatja kimagasló érdemeimet. Teszik ezt mellékesen kedvemre valóan, azaz dallamokkal fűszerezett muzsika formájában. Ha azt mondanám, hogy ez jobb, mint a debütáló lemez, akkor abba valamilyen mértékben benne lenne az is, hogy az ember általában hasonló szintű produkciók kapcsán hajlamosabb előnyben részesíteni az újat, a régi, unalomig hallgatottal szemben. Tény viszont, hogy a kedvemre való megmozdulások mellett most nem találtam egy olyan zenei kakukktojást sem, aminek hatására ütemesen vertem volna a fejem a falba. Gyenge láncszem hiányában pedig csak dicsérni tudom őket. Azonban szorult belém annyi szerénység, hogy másokat is hagyjak szóhoz jutni. Tehát további szócséplés helyett inkább újra meghallgatom a fiúk véleményét arról, milyen is vagyok én, és milyen az a kor, amiben kénytelen vagyok élni. (12 oldalas szövegkönyv) 11 Szám 40:39 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése