2015. február 1., vasárnap

Path Of Resistance – Painful Life

Path Of Resistance – Painful Life (2005) Először még kézbe venni is ódzkodtam ezt a ma már kis túlzással történelminek nevezhető lemezt. A POR bemutatkozásától eredeztetik a NSHC-t ugyanis, illetve az egyik első NSHC zenekarnak tartják őket. Ez nekem sehogy se klappol, mert ha az NS alatt New School-t értünk, az érdekes lenne egy Old School csapatnál, de ha Nemzeti Szocializmust, hát voltak olyan zenekarok, amik már akkor ebben utaztak, amikor ezek a fiatalok még járni sem tudtak. Na mindegy. Ódzkodtam, mert ez a graffitis külső nekem a 90-es években néger rapper-t játszó firkász, hülyegyerekeket jutatta eszembe. Ma már kicsit irigykedve tekintek vissza arra az időszakra, mert sajnos úgy látom, hogy a hülyegyerekek egy jelentős része most néger rapper helyett árja harcost játszik, és ha már választani kéne… A hülyék legyenek inkább csak odaát, ahogy eddig. Magyarán nem sikerült megbarátkozni a kiadvány fedőlapjával, de a maradék 7 oldal azért szerencsére nem ennyire vészes. A tartalmat csak dicsérni tudom. Elvétve találunk morzsákat, amik a new school-ra emlékeztetnek, de nyugodtan elkönyvelhetjük egy profi régisulis hc lemeznek a PL-t. Eddig csak pozitívumokat olvastam róla. Nekem annyira nem jött be. 13 Szám 36:11 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése