2015. február 1., vasárnap

Storm – Is It Too Late?

Storm – Is It Too Late? (1998) A ’00-ás évek talán legmeghatározóbb svéd együttese volt a hazánkat is megjárt Storm. Az IITL (6 oldalas szövegkönyv) volt az első teljes hosszúságú album, amivel tőlük találkoztam. Általában egy új zenekarnál már az első pár dalnál kap a hallgató egy ingert, ami ha pozitív, akkor szívesen hallgatja tovább az adott produkciót. Volt néhány olyan formáció, amiről azért nem írtam, mert az első pár számban olyan negatív benyomásokkal bombáztak, aminek hatására lerombolták bennem azt, hogy írni akarjak róluk. A Storm esetében a másik véglet hatását észleltem. Szinte elröpült az a háromnegyed óra, amíg arról agitáltak, amiről már eddig is tudtam. Egy tucat svéd és angol nyelvű (1 Skrewdriver feldolgozás) dallal győztek meg arról, hogy még írjak róluk. A RAC-juk tényleg magával ragadó. Azon szerencsések közé tartozom, akik birtokolják a Véres Kard 5. számát, amiben egy érdekes interjú szerepel a vikingekkel. Először meríteni akartam belőle, de aztán mégis meggondoltam magam. Ha valakit annyira érdekel, az kezdjen aláírásgyűjtésbe az újranyomást kérelmezendő. Sok érdekesség volt abban az interjúban, ami összességében alátámasztja azt az egyszerű tényt, miszerint a jó csapatokkal foglalkoznak, a jó csapatok után érdeklődnek, és őket hívják meg szerte a világba fellépni. Én az első miatt körmöltem az északiakról, és úgy tippelem, az emlegetett újságnál is emiatt szenteltek figyelmet ennek a csapatnak. Arra a költői kérdésre pedig, hogy késő lenne-e, helyettem is válaszolnak. Szívemből szóltatok fiúk. 12 Szám 46:20 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése