2011. szeptember 1., csütörtök

Burning Hate – This Is The End Of Our Days

Burning Hate – This Is The End Of Our Days (2008)



Vegyük először külsőleg szemügyre a kiadványt! A csapat nevéről nem nyilatkoznék, mindenesetre én a „hate” és „white” szót megtiltanám a névválasztásnál. A mutatós 12 oldalas szövegkönyv rendelkezik mindennel, ami ma már szinte kötelező egy CD-nél. Használhatnám az átlagos szót is, de a plusz papírtok* rendesen megdobja a megjelenést. 9 dalt (2 német) préseltek egy Intró és egy Outro közé (Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a 11-17 track-ek csak 6 másodperces valamik, így az Outro a 18. helyre került.), és a Jagdsaison-hoz készült videó klipet is megnézhetjük. Ha a besorolást nézzük, biztos vagyok benne, hogy a megfelelő címke a „New School Hate Core” (Mondjuk ők inkább Metalcore-nak nevezik, amit csinálnak, de nagy különbséget én nem érzékeltem.). Viszonylag sok dallamos betét található benne, és az énekes sem folyamatosan ordítja le a fejünket. Remek darab.

* a plusz papírtok és videóklip csak az 1000 darabra limitált verzióhoz jár.

Örömmel értesültem róla, hogy a csapat tiszteletét teszi nálunk a ’11-es Sons Of Europe fesztiválon. Mostanra már mindenki tudja, hogy Ormány Viktor és Pribék Sándor „áldásos” tevékenysége azt eredményezte, hogy ez a rendezvény is elmaradt. Az érdekes az egészben, hogy a „nemzeti cock” továbbra is akadálytalanul düböröghet. Akinek eddig még nem sikerült levonni a megfelelő következtetéseket, most megteheti.

11 Szám 37:26 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése