2011. október 1., szombat

Sniper With Pluton Svea DVD

Sniper With Pluton Svea Live in Finland



Reméltem, hogy ezen a helyen majd a Kriegsberichter 7 leírását tudom prezentálni, ami 2011 őszére lett beígérve (http://www.youtube.com/user/AINASKINproductions), de sajnos még mindig nem tehettem magamévá, úgy hogy maradtam az eredeti tervnél.
A menüben 3 képkocka közül választhatunk. A „Ballads” feliratú önmagáért beszél. Ebben két Sniper tag ad elő akusztikus gitáron dalokat (18, Tomorrow Belongs To Me). Csak 5 perces az egész, és a vágásokra jobban figyelhettek volna. A másik két rész Sniper és Pluton Svea koncertrészleteket tartalmaz. A Sniper-es rész kép-, és hangminősége is élvezhető, de sajnos a közönségből mindössze egy-két emberke ugrál. A többiek csak ülnek, és sörözgetnek. Erős a gyanúm, hogy egy kis finn kocsmában zajlik az egész, ezért ilyen klubdélután jellegű. Játsszák például a Mistreat-től a Shattered-t, ami kellemes meglepetés, de összességében is élvezetes a „koncert”. 10 perc után a Pluton Svea veszi át a terepet. A „tömeg” is végre aktivizálja magát, bár nem volt szép Muke-től (Mistreat), hogy sokáig eltakarta a srácokat. Ők is nyomnak feldolgozásokat (pl.: BA-RAC, S-TBTM), és igazán itt derül ki, hogy (a címmel ellentétben) az ő vendégszereplésükről szól a lemez. Elhangzanak angol és svéd nyelvű dalok is. Nem meglepő, hogy az utóbbiakat is énekelgetik a finnek, hiszen náluk a svéd is hivatalos nyelv. Így valószínűleg többet is értenek belőle, mint például én a finn szövegekből. Röpke egy óra elteltével befejeződött a lemez, én meg azon tűnődtem, megnézzem-e még egyszer. Lehetett volna jobb a minőség, lehetett volna kicsit hosszabb. A kameraállásokat is jobban kiválaszthatták volna, de nem tették. Mindezek ellenére én szeretem ezt a DVD-t. Meg ezt a két zenekart is.

48 perc. Menü. VHS minőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése