2012. június 1., péntek

Burn Down & XxX – Gift Für Die Ohren

Burn Down & XxX – Gift Für Die Ohren (2007)
A címlapon egy izmos Hammer látható. Nem rossz ötlet, de nagyobb eladást produkált volna, ha engem raknak fel a borítóra (De megértem a kiadót is. Nehéz lenne elviselniük, hogy több száz szerelemtől fűtött NS lányzó tüntet a lerakatuk előtt a testemet követelve.). Belül 16 oldalon keresztül böngészhetünk a német dalszövegek között, ha netán az is érdekelne minket, miről témázgatnak a bandák. Mindkét alakulat 6-6 számmal támogatta meg a kiadványt, a végére meg összekalapáltak egy közös szerzeményt is. A zenekarok a brutálisabb muzsikák híveinek körében szereztek rajongókat, és ezeket a követőket nem most fogják elveszíteni. Hosszú anyag, nekem ebből a stílusból egy slukkra túl sok is. Ez nem negatívum, csak nekem adagolni kell az ilyen típusú zenét. Ha valaki hívő, az megemeli majd a képzeletbeli kalapját, mert a srácok nagyon megdolgoztak a letöltésekért. 1-1 dalt én is kiemelnék. Az egyik a „Modenwelle” a Burn Down-tól, amiben a nemzeti light kapja meg a magáét (kb. nekem is ez a véleményem a hazai nemzeti cock színtérről), a másik pedig a közösen előadott szerzemény. Az én füleimnek nagy adagban tényleg méreg ez a fajta muzsika, de a fémrajongók hallójáratait kényeztetni fogja. 13 Szám 61:01 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése