2012. június 1., péntek

Ritorno A Camelot 2006 DVD

The Festival Of Light
Úgy látszik az olaszok sem akarnak lemaradni, így versenybe szálltak, hogy méltó helyet foglaljanak el az újra divatba jövő RAC DVD-k piacán. A nagy múltú „Fény Fesztiváljáról” (Erről a rendezvénysorozatról emlékezett meg ISD a „Freedom What Freedom” Skrewdriver albumon is.) készült film első lépésnek mindenképpen kielégítő. A rengeteg fellépő miatt a zenekarok csak egy-két nóta erejéig szerepelnek. Mondhatnám, hogy sokukból elviseltem volna nagyobb dózist, de félek, hogy akkor meg túl hosszú lett volna az anyag. Muszáj megemlítenem, hogy a zenén kívül találhatunk sajtókonferenciát, meg hasonló dolgokat is, de én ezt kihagytam, mert nagyon nem érdekel (Inkább megnéztem volna egy, az olasz renee zenészekből álló Hula táncegyüttest. Azonban tudomásom szerint sajnos ilyen formáció még nem létezik.). Ami a muzikális kínálatot illeti, az semmiképp sem gyenge; Dolomia, La Peggio Gioventu, Generazione 80, Strappo, Stevie, Legittima Offesa, Armco, The Bombers, Ultimatum, Mas Que Palabras, Ultima Frontiera, Faust, Warlord, SPQR, NOIe Werte, Gesta Bellica. A szervezők több kamerával dolgoztak, a vágások jól sikerültek, a hangulattal sincs probléma. A listából kiderül, hogy azért az olasz RAC dominál, ezért az ő rajongóiknak tudom tiszta lelkiismerettel ajánlani. Hatalmas buli lehetett, de nekem a Sons Of Europe felhozatalai jobban tetszenek. 93 perc. Minden tekintetben professzionális kiadvány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése