2012. június 1., péntek

Terror Australis DVD

This Is B&H Australia
2008-ban az ausztrál B&H piacra dobott egy DVD-t, ami az ottani színteret hivatott bemutatni. Bevallom egy Fortress & Death’s Head lemezre számítottam, mert az ottani színtér akárhogy is nézzük, világviszonylatban nem jelentős. Amikor már kezemben tarthattam a filmet, kicsit átértékeltem magamban a dolgot, mert így összességében tényleg fel tudtak vonultatni egy filmre való anyagot az aussie RAC csapatokról. Vannak köztük természetesen élvonalbeli, kevéssé ismert, és a futottak még kategóriába sorolható formációk. A film egy profi bevezetővel indul (Fortress – Victory Or Valhalla). Ezután videó klipek, interjúk váltogatják egymást. Mivel ezek pár percnél nem hosszabbak, én is a felsorolásszerű leírást tartom a legjobbnak. Bail Up! (2 videó + interjú), Death’s Head (2 videó + interjú), Fortress (2 videó), Ultra Violence (2 videó + interjú), Blood Red Eagle (2 videó + interjú), Kilgore (1 videó + interjú), Ravenous (2 videó), Quick And The Dead (2 videó + interjú), Spatter Pattern (1 videó). Ezekhez még hozzájön a cronulla-i zavargás videója (ugyanaz, mint a European Skinhead Army 4-en), és egy stáblista a Skrewdriver „Blood & Honour”-jára. A kivitelezés Jesse (Death’s Head, Kilgore) és James munkáját dicséri, amit én is megdicsérhetek, mert tényleg nagyon profi lett. Sajnos a bandák közül sok olyan van, amit eddig nem ismertem, és a látottak/hallottak alapján nem is vágyom arra, hogy mélyebben beleássam magam a munkájukba. Ezt leszámítva meg vagyok elégedve a „Kriegsberichter ausztrál verziójával”. Azonban továbbra is türelmesen várom a magyart. 83 perc. Interaktív menü. Változó minőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése