2013. január 1., kedd

Steelcapped Strength – Sons Of Glory

Steelcapped Strength – Sons Of Glory (2001)
A svédeket ismerve számítottam arra, hogy nem csak svédül fognak agitálni. Azt kell mondanom, nem tévedtem. Nem csak a banda neve, és az album címe angol, hanem a lemezen található 15 (az egyik rejtett bónusz) szám is. Ezek között árválkodik egy, amit még az analfabéta skandinávok is fognak érteni. Az „Islam” nem csak a nyelv miatt lóg ki a sorból. Ha valakinek ez a SS nóta nem tetszik, annak a többi sem fog. A „Back With A Bang” feldolgozást meg sem hallgattam, néha mégis olyan érzésem volt, mintha az angolokat hallanám. A hangzás, a szövegek (még ha elég sablonosak is), minden a Skrewdriver-t juttatta eszembe, de legalábbis nagyfokú angol hatást éreztem. A 4 oldalas bookletben egyébként maga Bisson (énekes, szólógitáros) támasztja alá hatalmas felfedezésemet. Hiába. Aki tud, az tud. Tehetségesek a srácok (az énekes mindenképp), de én maradok a jól bevált svéd csapatoknál, akik inkább vikingül nyomják. 16 Szám 39:07 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése