2015. március 1., vasárnap

Guess Who’s Coming For Seconds

Guess Who’s Coming For Seconds (2001) Minden szempontból bővültünk egy kicsit. A booklet-ben már 4 oldalon burjánzanak a rajzok (A belső „freskó”-n például a szemfülesek felismerhetik Luni stílusát.), új szereplők (Billy a Celtic Warrior-ból, Plunder & Pillage, Kolovrat) is csatlakoztak a régiek mellé. Engem az utóbbi megmondom őszintén nem nagyon érdekelt. Én a Landser miatt gyűjtöttem be ezt is, és szerintem ezen is ők a legjobbak. A „Rassenkrieg” például hatalmas lett, de abban egyet kell értenem a tömegekkel, hogy a csúcspont a Beatles feldolgozás; a „Hey You”. Ebben Luni-hoz csatlakozik az egyik People Hater. Az eredeti előadóra mondták ugyebár, hogy a fantasztikus zenéjükhöz gyenge szövegeket írnak. Hááát, a két énekes ezt a hibát most korrigálta. Sajnos a hazai „szólásszabadság” miatt le sem írhatom, hogy miről szól a nóta. Befejezésként inkább elmondanám, hogy bár sokan etalonként emlegetik ezt a sorozatot, számomra eléggé túlértékelték a lemezeket. Van egy-két nagyon emlékezetes megmozdulás rajtuk, de néhány nagyon gyenge produkció is. (A plagizálás vádját elkerülendő, meg kell említenem, hogy elég sokat lestem az Ébredő Magyar 22. számából, amiben a szerkesztők ugyanezt a lemezt szedték darabokra.) 12 Szám 33:32 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése