2015. március 1., vasárnap

Guess Who’s Coming To Dinner

Guess Who’s Coming To Dinner (1998) Amikor a ’90-es évek közepén elkezdtem a külföldi zenekarok felé kacsintgatni, az első találkozás után, rögtön barátságot kötöttem a Landser-rel. Ez a barátság aztán rajongásig fajult, vagy úgy is fogalmazhatnék, hogy a Landser lett az én Skrewdriver-em. Így hát adott volt a feladat; be kell gyűjteni minden létező hanganyagot, amin szerepelnek. Kitartó munkámnak köszönhetően aztán eljutottam ehhez a CD-hez is. Egy elég érdekes ötlet vezérelte a Bound For Glory, Landser, People Haters zenekarokat, és a hozzájuk csatlakozó Griffin-t. Egy olyan „split”-et hoztak létre, amin néhány szám erejéig vegyültek a csapatok. Ez annyit jelent, hogy a szóló dalok mellett vannak közösen előadott szerzemények is. Talán ez lehetett az oka, mindenesetre orbitálisan nagy siker lett. Nekem többnyire csak ezek a nóták maradtak meg az emlékezetemben. Amúgy nem vagyok túlságosan oda érte. Külön-külön nekem jobban bejöttek a csapatok. 10 Szám 31:02 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése