2012. október 1., hétfő

Cynic – Rock

Cynic – Rock (2010)
A PC Records egyik „új” üdvöskéje nálunk ugyan kevésbé ismert, de hazai pályán már szép sikereket ért el. A németországi RAC csapat útját nagy példányszámban értékesített lemezek (némelyik albumuk teljesen elfogyott), és még nagyobb számú letöltések kísérik. Én is csak ezt az albumukat tudtam ideig-óráig megszerezni, és ha már így alakult, úgy gondoltam, írok róla, mielőtt visszaadnám a jogos tulajdonosának. A szövegeket (mind német nyelvű) tartalmazza a 16 oldalas booklet, ami mellékesen most nagyon nem tetszik. Nem a minőséggel, hanem a látvánnyal van bajom. Ennél szebb füzetekhez vagyok szokva Yves műhelyéből. A korongot végigpörgetve végül is tanácstalan vagyok. Nem mondom, hogy rossz, de azért a fórumokon talált magasztaló kritikákat túlzónak találom. Lehet, hogy bennem van a hiba, bár igazából kétlem, mivel tökéletes vagyok. Nem úgy, mint ez az album, amit minden hibája ellenére azért Rechtsrock rajongóknak nyugodtan ajánlhatok. 18 Szám 57:02 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése