2012. október 1., hétfő

English Rose – The White Album (Punk As Fuck)

English Rose – The White Album (Punk As Fuck) (2007)
Az English Rose-zal történt első találkozásom még a „You Know Our Name” albumra vezethető vissza. Azt az albumot még a Rockworldben vásároltam anno, és az a lemez a Brutal Attack „Valiant Heart”-jével együtt hosszú évekre meghatározta a viszonyomat az angol RAC-vel. Őszintén szólva, egyáltalán nem érdekelt a zenekar, és erre a CD-re sem ruháztam volna be, ha a Véres Kard magazinban, vagy a különböző portálokon nem került volna a formáció újra a látóterembe. A felvétel Magyarországon készült, és magyar zenészek közreműködésével (Erre mondjuk a booklet képei alapján magamtól is rájöttem volna, mivel a rosszarcú figurákat ábrázoló képeken látható személyek nagy részét már láttam magyar zenekarok kiadványain is. ;) ). Ezeket az infókat tudtam lelesni a Loyalty és a Lél Records oldalairól. A 8 oldalas füzetben a szövegek mellett nagyon örültem a számok rövid leírásának, de annak még inkább, hogy nem angolok, hanem 3-3 szám erejéig a Vérszerződés, a Stormwolf, az Arrow Cross, és a Kill Baby, Kill! felelősek a zenéért. Természetesen alapból nem egy ballada lemezt vártam, de azáltal, hogy sikerült egy az átlag, középtempós brit RAC-nál is gyorsabb korongot készíteni, azt tudom mondani, hogy tényleg tetszik. A booklet-tel egyetemben. Ami szép fehér. És mint tudjuk a fehér nem csak, hogy szép, de egyenesen gyönyörű. 12 Szám 29:29 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése