2012. október 1., hétfő

Grinded Nig – Shriek Of The Mutilated

Grinded Nig – Shriek Of The Mutilated (2005)
Amikor az első lemezüket megláttam, rögtön éreztem, hogy itt valami nincs rendben. A „Freezer Full Of N…ger Heads” című „romantikus” zenei kiadvány felső borítóján ugyanis egy Piggsy hasonmás díszelgett (Piggsy annakidején a nagy port kavart „Manhunt” elnevezésű számítógépes játék egyik szereplője volt.). Már korábban is kíváncsi voltam erre a típusú hentes zenére, de a Vaginal Jesus-t nem szereztem be, mivel már a nevük is kifejezetten sértő a keresztényekre. A GN neve persze nem a keresztényeket sérti. Azt még talán érdekességként elmondanám, hogy ez már egy finomított (lerövidített) név. A BHS lógót meglátva a borítón gondoltam összekötöm a kellemest a hasznossal, és megtámogatom magam ezzel a lemezzel. Az első hallgatás utáni sokkból felébredve a Jóbarátok-ból ismert lófejű „szépség” kedvenc mondata ugrott be elsőként. Ó, te jó ég! Az elmúlt egy órában az amcsi Gungnír intézett támadást a „humanizmus” ellen. Kemény, agresszív legtöbb esetben már-már beteges a srácok által tálalt felfogás. A CD füzetben elolvasott interjú alapján azonban még talán meg lehet menteni a lelküket a kárhozattól. A 8 oldalas booklet igényes, de szépnek a stílus miatt nem nevezhető. Hogy megbántam-e a megvételét? Nem. Ahogyan a Gungnír CD-két sem. Nagyon jól fog jönni a legközelebbi adó bevezetésekor. Amolyan „relaxációs” muzsikának. 24 Szám 58:17 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése