2013. május 1., szerda

Straightline – Act For A New Generation

Straightline – Act For A New Generation (2010) Miközben ezeket a sorokat írom, az Európában garázdálkodó demokraták éppen Görögország sorsa felett vitatkoznak. Egyre erősebb az a véleményük, miszerint a „tökéletes” demokráciába teljesen tönkrement, és ezáltal fizetésképtelen hellén államot nemes egyszerűséggel ki kell rakni az EU zónából. Ha a fejőstehén nem ad több tejet, mehet Isten hírével. Illetve mehet, ha előtte még a gatyáját is eladja aprópénzért tönkretevőinek. Talán ennek a válságnak, illetve a bevándorlókkal egyre többször összecsapó, ébredező görögöknek köszönhető, hogy kicsit jobban előtérbe került a görög NS mozgalom. A Straightline csapatába több zenekarból érkeztek a muzsikusok. Sajnos ezek a csapatok szerintem annyira gyengék, hogy elsőre féltem is ettől a lemeztől. Egy interjúban még Ken McLellan is a kedvencei közé sorolta őket, így bár a Brutal Attack sem tartozik a kedvenceim közé, egy kicsit bátrabban indítottam el a lejátszót. 11 dal várt meghallgatásra (4 görög, 7 angol), amik a modern RAC jegyeit viselik magukon. A 8 oldalas széthajtható bookletben olvasgattam a szövegeket, és közben azon gondolkodtam, hogy miként jellemezzem a produkciót. Az eddig hallott görög RAC/OI csapatoknál sokkal jobbak. Ez persze nem jelenti azt, hogy a nemzetközi mezőny élére ugrottak volna. Sokkal jobb csapatok hemzsegnek a világban, de akik kifejezetten hellén RAC zenére vágynak, azok mindenképpen ezt szerezzék be, mert eddig messze ez a legjobb. 11 Szám 38:42 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése