2013. május 1., szerda

White Devils – W Nas Stali Hart

White Devils – W Nas Stali Hart (2011) Napjaink legnépszerűbb polák zenekara a White Devils ’11-ben új, teljes hosszúságú anyaggal jelentkezett. A kiadó a szintén lengyel, hiperaktív Strong Survive Records (12 oldalas, profi booklet). Nekik voltak kifejezetten igényes, de sajnos olyan kiadványuk is, ami azért hagyott némi kívánnivalót maga után. Valahogy az ördögökkel is így vagyok. Volt jó pár ígéretes megmozdulásuk, de olyan is, amit igyekszek elfelejteni. A stílusuk meghatározása kicsit nehéz, mivel a RAC, a metál, de a hardcore jelzőt is rájuk aggatták már. A szövegek végig lengyelül hangzanak el, és így összességében erőteljes „Made in Poland” hatása van a dolognak. Ez mindenképpen derék, még akkor is, ha a lengyel nyelvről korábban kifejtett nézeteim mit sem változtak. A WNSH esetében azt hiszem a metál a megfelelő címke. A zene mellett az ének is rendben van, ezért azt kell mondanom, hogy ha a többi kiadványuk is ezen a szinten mozog, akkor jobban megértem, miért növekszik a rajongóik tábora. Elismerésre méltó az, amit összehoztak. Először attól féltem, hogy csak belehallgatásra futja majd az erőmből, aztán azon kaptam magam, hogy újraindítom a lemezt. Kellemeset csalódtam. Még a mai mezőnyben is kiemelkedő alkotás. 8 Szám 37:27 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése