2015. augusztus 1., szombat

Brainwash – Time To Act

Brainwash – Time To Act (2013) Sokan várták a Brainwash második lemezét. Én nem. Nem voltam oda értük, és tulajdonképpen a TTA hatására vettem csak meg a bemutatkozót. Az nem volt kérdés, hogy írok erről a lemezről, de aztán megjelent a Nacionalista Hullám 8. száma, amiben egy elég hozzáértő leírással kivesézték az anyagot. A furcsa az volt, hogy én is többé-kevésbé egy ilyet akartam írni, vagyis konkrétan szinte ugyanezt akartam leírni, és az elolvasás után elég sokáig (kb. 10 másodpercig) tépelődtem, maradjon-e terítéken az anyag, vagy keressek esetleg egy másik áldozatot, ami abban a dicsőségben részesül, hogy szerepelhet itt az Onugor-on, még ha esetleg lehúzom is. Vergődésem végeredménye végül ez a kis írás lett, amiben én is tömören összefoglalom, milyen is a TTA. A zenéjük sokkal lágyabb lett, vagyis tényleg elmentek egy ilyen dallamokkal, énekléssel tűzdelt metalcore-os irányba. Megszűntek az üresjáratok, végig ugyanazon a magas szinten tolják a srácok, amiből talán mégis kiemelkedik két „sláger” (a „One Family” egy gyorsabb szösszenet, míg a „Mayhemic Silence” egy hatalmas ballada). Ehhez járul egy igényes booklet 16 oldallal. Abszolút klasszikus már most, és ha netán megkérdezi valaki, milyen is a Brainwash második lemeze, nyugodtan vágjátok rá; a legnagyobb zenekritikus azt mondta, olyan mint a „Moshpit”-é; kihagyhatatlan. 12 Szám 47:14 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése