2015. augusztus 1., szombat

Brutal Attack – Stronger Than Before

Brutal Attack – Stronger Than Before (1986) A BA bemutatkozó lemeze ma már igencsak alapműnek számít. Egylapos borítóval a kor elvárásainak megfelelően. Sokak szerint fantasztikus debütáló korong, nekem mégsem tartozik a kedvenceim közé. Úgy vagyok vele, mint a Tales Of Glory-val. A nagytöbbség úgy emlegeti, mint a BA albumok legjobbjait, amiben igazuk is van. A 4-5 máig fennmaradt sláger mellett a „töltelék” is fogyasztható, de ennyi. Nekem nem nagyon maradt meg sok az STB-ből. Ennek az az oka, hogy igaz kismilliószor leírtam, hogy nekem ez a középtempós angol RAC elég unalmas, egy jó énekessel még élvezni is tudom, de itt még Ken hangja nem érvényesül annyira, mint a későbbi lemezeken. Neki pedig hatalmas torka van. De, hogy példával érzékeltessem; hallgassuk meg a szerintem legjobb lemezükről például a „Blood Of Our Kin”-t, vagy netán az „Odins Daughter”-t, és tegyük mellé az ezen levőket. Ott a technikásabb zene mellé egy olyan vokált kapunk, aminek hatására még én is megtanultam becsülni a BA-t. Magyarán a STB jó bemutatkozás volt, időtálló slágerekkel, és valóban a klasszikus BA albumok sorát gyarapítja, de ennek ellenére nálam nem kedvenc. 14 Szám 40:08 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése