2015. augusztus 1., szombat

Sturmwehr & Überzeugungstäter – Familie, Volk, Vaterland

Sturmwehr & Überzeugungstäter – Familie, Volk, Vaterland (2012) A kritika célja tulajdonképpen nem más, mint, hogy leírja az adott lemezről az ember a véleményét, esetleg vásárlásra (manapság inkább letöltésre) ösztönözzön, vagy eltántorítson az adott kiadványtól. A S&Ü közös lemezről elöljáróban annyit, hogy csakúgy ímmel-ámmal vettem meg, aztán az audio élmény hatására bőszen nekiálltam mint az őrült split lemezeket vásárolni. Hozzáteszem azóta sem találtam olyat, amelyiket ennyire élveztem volna. A 12 oldalas borítóról most nem nagyon szólnék, mivel ez is OPOS, teljesen felesleges x-edszerre leírni, mennyire színvonalas (na tessék, csak leírtam megint). A nagyöreg Sturmwehr (5 dal), és az ifjú titán Überzeugungstäter (5+1 dal) egyaránt odatette magát. Végig energikusak a dalok, egymást próbálják túllicitálni a fiúk. A legjobban a „Heldenzeit” sikerült, aminek az volt a legnagyobb furcsasága, hogy nem kevés idő kellett, mire rájöttem, hogy ezt a Sturmwehr nyomja. Persze rajta van a borítón, de a vén rókák olyan jól belekeverték ezt a Gigi-féle stílust ebbe a számba (elsősorban a Stahlgewitter-nél jellemző ez az „in medias res” kezdés), hogy sokáig azt hittem ez már az Ü! része a split-nek. Az utóbbi évek legjobb osztott lemeze, amiben a rajongók csak kellemesen fognak csalódni. 11 Szám 48:37 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése