2013. február 1., péntek

Green Arrows – Face The Truth

Green Arrows – Face The Truth (2012)
Bizony-bizony a core-láz már jó ideje tombol Itáliában is, úgyhogy talán nem meglepő, hogy a Green Arrows ’12-es lemeze kapcsán az én fejem fölött is összecsaptak az amúgy már világviszonylatban is jelentősnek nevezhető talján HC hullámok. Magyarán hozzám is eljutott egy olasz HC lemez. Bevallom kicsit félve vettem kezembe a kiadványt, mert nekem a talján bőrfejűekről mindig a Corona Ferrea/Gesta Bellica/ADL 122 által képviselt vonal ugrik be. Ez, amíg én élek, nem is fog változni. Tehát félve, de azért kíváncsian vártam, hogyan vegyül az olasz nyelv a hardcore zenével. Ezt az igényt a FTT korong nem tudta kielégíteni. Ugyanis minden dal angolul hangzik el. A „Fúl Kolor Búklet” magában foglalja ezeket a szövegeket is. Kellően mérges, dühös alkotás ahhoz, hogy kiérdemeljen egy pár piros pontot. Az egyetlen hiba talán megint csak az, hogy nem eléggé olaszos az anyag. Persze aki csak „Förszt Klassz” HC-re vágyik, nem fog csalódni. 12 Szám 32:45 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése