2013. február 1., péntek

Vlajka – Made In Prague

Vlajka – Made In Prague (1997)
Itt most legszívesebben megint leírnám, hogy én jobban festettem volna a borítón, de mivel ’97-et írunk, és én akkoriban nem voltam annyira fantasztikus, mint jelenleg, megértem, hogy most nem az én akkori „ruhafogashoz hasonlító testemet” bámuljátok. Bár egy cseh kolléga folyamatosan ajánlgatta nekem a Vlajka lemezeit, én a „Keep It White” válogatás nótái után igyekeztem kihagyni őket az életemből. Végül, amikor azt mondta, hogy ez olyasmi a cseheknek, mint nekünk az Archívum, nagy nehezen rábólintottam a MIP-re. Persze ebben nem sok logika volt, mivel az, hogy én esetleg szeretem az Archívumot, az egyáltalán nem jelenti azt, hogy szeretem a prágai verziót is. A lemez szinte végig csehül szól, bár kacérkodnak néhol az angol nyelvvel is. A „Walhallá”-ban pedig még női vokált is hallani véltem. A 8 oldalas szövegkönyvben minden dal megtalálható angolul. Ez nagy segítség a külföldieknek, és apró bosszúság a hazai rajongóknak. Összességében; a csehekre jellemző igényes, színvonalas kiadvány. Ha Bohémiában élnék, valószínűleg nagyon szeretném a Vlajkát, ez biztos. De magyarként inkább maradok az Archívumnál. 13 Szám 48:37 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése