2012. április 1., vasárnap

Eskil – Manege Frei Für

Eskil – Manege Frei Für (1999)



Mindig meglepődtem azokon, akik nem szerették a bohócokat. Aztán elolvastam Király bácsitól az „Az”-t, és kezdtem megérteni egy kicsit ezeket az embereket. Az Eskil bohóca is ehhez hasonlít. Nekem sem túl szimpatikus, a fóbiások meg aztán frászt kapnának tőle.
A banda első és egyetlen lemezét Jens Pühse adta ki (Ma már inkább az NPD-ben politizál.). Átlagos 12 oldalas, színes booklet, ami többek között a dalszövegeket is tartalmazza. Egyszóval nem egy eget rengető valami. 8 német nyelven előadott szimpla RAC nóta/ballada (az elsőhöz egy intró is kapcsolódik) dallamos zenével fűszerezve. Talán az énekes hangja, ami egy kis új ízt hozhat a germán RAC szerelmeseinek. Nem egy nagy „Was Ist Das”. Nem rossz, de hallottam már jobbat is.

8 Szám 43:29 perc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése